Coffee in the Park

The sun still shines. Outside it's cold, but I have to heat a cup of coffee. These photos are from the autumn when it was quite a bit warmer than now!
(Slnko stále svieti. Vonku je  zima, ale na zohriatie mám šálku kávy. Tieto fotky sú z jesene kedy bolo o dosť teplejšie než teraz!)







sweater: N/A
shirt: House
jeans: N/A
sneakers: Criss Cross
heandbag: N/A
coffee: Iceland :)
 
If you like my style please support my blog and follow me.
(Ak sa ti páči môj štýl prosím podpor môj blog a nasleduj ma.)

11 comments:

  1. I love this casual look, lovely =) and your hair is so pretty ! I'd love it if we followed each other since I like your blog ! ;) Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    ReplyDelete
  2. Ta košile má zajímavý střih a provedení i barvy se mi líbí. A je mi docela smutno, že je te´d strašná zima, alespoň u nás-ráno je tak 7 stupňů...

    ReplyDelete
  3. mne sa páči tá farebná kombinácia na košeli ... :)

    ReplyDelete
  4. Moc ti to sluší! a máš nádherný vlasy!!

    ReplyDelete
  5. krásné fotky, jen škoda, že je nepřidáváš rovnou ve větší velikosti :)

    ReplyDelete
  6. Pekné vlasy :)
    http://bandkfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. naozaj nadherne vlasky :) uz nech aj moje narastuuu :)

    ReplyDelete
  8. Skvělá košile!! Ta by se mi hodila :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  9. Tá košeľa je.. perfektná!

    ReplyDelete